Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 10, 2009
Image Size
356 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,590
Favourites
246 (who?)
Comments
269
Downloads
99
×
You have reached the point of FFVII where you have to play a mini game!
Now use the middle of the sword to whack as many Clouds as you can :)

Your performance will decide which one out of Tifa or Aeris that you will eventually slit your wrists for.

Remember to tell me your scores so I can keep a top scores ranking list!!!!XD
If you happen to defeat one of the Top 3 scores, remember to take a screencap! =D

Top 3 Rankings
#1 ~Graphic-Pulse @ 35 hits/ 7 misses!!! The game maker herself!
#2 ~Dante123ICanBeAnyone @ 28 hits/ 5 misses!!!
#3 =SasukeUchihaFangirlx @ 27 hits/ 9 misses~!!

Cloud Strife - :iconamenokitarou:
Original photo: [link] - taken by :iconankishinzoutu:
Results photo taken by :iconfurinkan:

Game created by :icongraphic-pulse:

Enjoy ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The FFVII Advent Children Collection:

Final Fantasy VII Advent Children: [link]
Cloud Strife: [link]
Infiltration: [link]
Lifestream: [link]

~Cloud x Aeris~
Eternity: [link]
A Parting Gift part 1: [link]
A Parting Gift part 2: [link]

~Cloud x Tifa~
Always With You: [link]

~Crack Shots Collection~
Final Fantasy Adventure Children: [link]
Electric Portal Man: [link]
This is My Atonement: [link]

The Minigame!!!
Shinra Whack-a-Cloud!!: [link]
Add a Comment:
 
:iconthornskadi:
ThornSkadi Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist General Artist
cloud: uumm... tifa what are you doing?
tifa: *hits: 54, misses: 0* go away cloud, i'm mad at you
cloud:... okay...
Reply
:iconcielmichaelis16:
CielMichaelis16 Featured By Owner Dec 23, 2012  Student General Artist
AWESOME!!!! Though I dont like the fact of hitting cloud though....
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
lol I would hit Cloud all day.
Reply
:iconcielmichaelis16:
CielMichaelis16 Featured By Owner Feb 28, 2013  Student General Artist
.........*smiles evilly*
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist General Artist
oh dear.. that wasn't interpreted appropriately was it...
Reply
:iconcielmichaelis16:
CielMichaelis16 Featured By Owner Mar 6, 2013  Student General Artist
Hee hee hee,,,,I am rather tired....
Reply
:iconjuliekrizan:
JulieKrizan Featured By Owner Dec 5, 2012  Student Digital Artist
:iconmegustaplz:
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist General Artist
YOU GUSTA?
Reply
:iconkiyoko-sensei:
Kiyoko-Sensei Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
My high score is 8 hits and 17 misses...very fun game!
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist General Artist
thanks! Glad you enjoyed!
Reply
:iconchibikn1ght:
chibikn1ght Featured By Owner May 23, 2012
Hits: 0
Misses: 25
I failed XD
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner May 24, 2012  Hobbyist General Artist
hahaha! Better luck next time :)
Reply
:iconthestrayliger:
TheStrayLiger Featured By Owner Feb 4, 2012  Student General Artist
I got 0 hits because I couldn't stop laughing when I saw this XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist General Artist
Mission Failed :P
Reply
:iconthestrayliger:
TheStrayLiger Featured By Owner Feb 4, 2012  Student General Artist
LOL yes. But it was worth it. I wish FF games where this fun lol!!!
Reply
:iconnegimafan123:
Negimafan123 Featured By Owner Nov 27, 2011  Student
MY WRIST HURTS !! xD
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist General Artist
hahahah!!!!
Reply
:icony0shiip0shii:
y0shiip0shii Featured By Owner Nov 26, 2011  Student Digital Artist
BEST GAME EVAR
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha glad you enjoy it :)
Reply
:iconfuzzykitty01:
fuzzykitty01 Featured By Owner Sep 24, 2011  Student General Artist
i-i can't stop playing. D: *wack wack wack*
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist General Artist
hehehehe it's addictive XD
Reply
:iconfuzzykitty01:
fuzzykitty01 Featured By Owner Sep 24, 2011  Student General Artist
*wackwackwack* huh, did you say something?
Reply
:iconstrifegirl:
Strifegirl Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahahahaha!! :iconlololplz: this was fun!
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha! Glad you enjoyed!
Reply
:iconxxmidnighttigerxx:
XxMidnightTigerXx Featured By Owner Apr 11, 2011
whoo got 15 hits an 4 misses 8,D
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Apr 11, 2011  Hobbyist General Artist
Nicee~!! that's much better than what I could do ;__;
Reply
:iconxxmidnighttigerxx:
XxMidnightTigerXx Featured By Owner Apr 12, 2011
fffuu- i meant 14 xD 14 misses and 15 hits, :3 :iconiloveitplz: this game rocks my socks
Reply
:iconlucy-darknight:
Lucy-Darknight Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
so cute I got the high score because i got 33 misses :giggle: oh and guess what i got 0 hits :lmao:
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Mar 15, 2011  Hobbyist General Artist
HAHAHAH BRILLIANT!
Reply
:iconlucy-darknight:
Lucy-Darknight Featured By Owner Mar 15, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
I know right!
Reply
:iconkiamoon:
KiaMoon Featured By Owner Mar 7, 2011
ZOMG AWESOME
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist General Artist
haha have fun
Reply
:iconyasahiko:
Yasahiko Featured By Owner Mar 3, 2011
Whoa!!! It's a real game! Second favorite to KH2! I love it!
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Mar 3, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha it's so random
Reply
:iconyasahiko:
Yasahiko Featured By Owner Mar 7, 2011
I know huh, but its totally fun. When did you first start to cosplay?
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist General Artist
2006
Reply
:iconyasahiko:
Yasahiko Featured By Owner Mar 8, 2011
Wow~ that's cool. It seems you're very devoted. I appreciate that.^^ I look forward to seeing more of your cosplaying.=P
Reply
:iconxxsilverxtwilightxx:
XXSilverXTwilightXX Featured By Owner Jan 9, 2011
lmao this is hard:lmao:
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Jan 9, 2011  Hobbyist General Artist
hahah it rally is. I'm crap at it
Reply
:iconwingedphantomtheif:
WingedPhantomTheif Featured By Owner Dec 14, 2010  Student Traditional Artist
Haha! I fail at this... It's awesome though.
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Dec 14, 2010  Hobbyist General Artist
hahaha! Glad you had fun
Reply
:iconvincentfangirl:
vincentfangirl Featured By Owner Nov 3, 2010
HAHA WAK A CLOUD!! this is fun!!
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Nov 3, 2010  Hobbyist General Artist
hashahaha glad you enjoy!
Reply
:iconcalintzstir:
CalintzStir Featured By Owner Sep 18, 2010
hehe . . . .
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Sep 18, 2010  Hobbyist General Artist
haha glad you enjoy it~
Reply
:iconrubiadmc:
RubiaDmc Featured By Owner Aug 23, 2010  Hobbyist Traditional Artist
xDDD nice
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Aug 23, 2010  Hobbyist General Artist
lol glad you enjoy it.
Reply
:iconnib-nibs:
nib-nibs Featured By Owner Jul 24, 2010
im sooo happy like a coupon for a 20 dollor whore........

love it
Reply
:iconamenokitarou:
AmenoKitarou Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist General Artist
kyahahaha!
Reply
:iconnib-nibs:
nib-nibs Featured By Owner Jul 24, 2010
wow, 4hit 27misses
Reply
Add a Comment: